På löpbandet uppe i det det blå.

Vi spenderar sista helgen i Singapore på Marina Bay Sands – ett i många avseenden spektakulärt ställe. Eller vad sägs om den här utsikten från löpbandet på 55:e våningen?

0322_MBS-gym1

Jag dristade mig till att springa 1,5 kilometer som uppvärmning innan det blev allmän styrketräning i femtio minuter. Benen kändes helt ok efter halvmaran i onsdag, även om jag anade en viss trötthet i trampdynorna. Orkar jag masa mig upp blir det en lätt tur runt hamnen och affärsdistriktet i morgon bitti. Om inte får det bli på söndag morgon innan vi flyger till Australien.

0322_MBS-gym2

Kommentera

