Craft på posten.

Idag låg det en grå plastpåse och väntade i posten när jag kom hem. Den visade sig innehålla en fin stickad mössa med Craft som avsändare. Tack och bock!

20130221-195933.jpg

Eftersom jag ska tio veckor till varmare breddgrader på tisdag, och därmed definitivt inte ska åka Vasaloppet i helgen, hinner jag tyvärr inte testa den så värst mycket. Däremot kommer deras värme- och fuktavvisande funktionskallingar få åka med på resan. De är tipptopp. (De är faktiskt det – helt opartiskt.)

3 comments
    • Jag vet faktiskt inte. Kanske har de sett att jag bloggar en del – men det gör ju du också å andra sidan. Eller så är jag anmäld till Vasaloppet utan att veta om det. ;)

Kommentera

