Anmäld till min första ultra.

Tjoho (eller?), då var jag anmäld till min första ultramara! BUM45 är det som ska springas 25 maj nästa år. Ja, det är på håret att det går som ultra, men terräng är det och en rätt gedigen höjdstigning ingår. Och ja, det är helgen efter Göteborgsvarvet. Vi får väl se hur det hela håller ihop vad det lider, men kul ska det bli! När är det dags att börja packa ryggan med karta, mobiltelefon, första förband och mat/dryck?

Här kan du läsa mer om BUM 50 miles respektive 45 km.

2 comments
  1. Kalle Petersson said:

    Kul! Då ses vi i starten då, för min del blir det mitt första lopp någonsin ;)

    • Yes, det gör vi! Har sprungit några ”vanliga” lopp, men detta blir första ultra.

Kommentera

